ترموستات دیجیتال

ترموستات دیجیتال هانیول

در بازار ترموستات های اتاقی به دو نوع آنالوگ و دیجیتال به فروش می رسند. ترموستات دیجیتال نسبت به مدل آنالوگ دارای مزیت دقت و در برخی مدل ها توانایی پذیرفتن برنامه زمانی، می باشد.

ترموستات دیجیتال قابل برنامه ریزی توانایی کاهش هزینه ها در سال را با استفاده از کاهش تولید سرمایش و گرمایش در ساعاتی که شما به آن نیاز ندارید، محیا می کند. با توجه به گزارشات مشتریان برخی ترموستات ها به آسانی نصب و راه اندازی شده حال آنکه که گاها” گزارشاتی مبنی بر راه اندازی سخت ترموستات دریافت شده است اما آنچه مهم است تاثیر ترموستات دیجیتال در کنترل دقیق تر دما نسبت به انواع آنالوگ آن است.

البته در بازار ترموستات دیجیتال را با ماژول ترموستات نیز می شناسند. این ماژول ها بیشتر جهت کنترل دمای باکس های جوجه کشی مورد استفاده قرار می گیرد و عملکرد آن به شکل قطع و وصل یک المنت ( مانند لامپ ) صورت میگیرد.

این شرکت با بهره گیری از متخصصین مجرب به شما دقیقا” همان ترموستاتی را که نیاز دارید معرفی کرده و به طور کامل شما را در تهیه جنس درخواستی راهنمایی می کند. این امر بوسیله معرفی ترموستات های گوناگون ، ارائه کاتالوگ و راهنمایی متخصصین جهت نصب صورت می گیرد.

ترموستات دیجیتال در انواع گوناگون جهت استفاده برای ترموستات فن کویل سقفی و زمینی ، ترموستات گرمایش از کف ، ترموستات داکت اسپلیت و … کاربرد دارد.
لازم به ذکر است از آنجا که ترموستات دیجیتال مستقیما” در ارتباط با ولتاژ برق شهری می باشد، لازم است از جنس اصل و با کیفیت استفاده شود در غیر این صورت با اندکی تغییر ولتاژ کیت داخل آن سوخته و کارایی خود را از دست می دهد. هنگام خرید ترموستات دیجیتال از نمایندگی هانیول، گارانتی بخواهید.

لیست ترموستات دیجیتال هانیول عرضه شده توسط نمایندگی هانیول در ایران به شرح زیر است روی محصول درخواستی کلیک کنید.

تمامی ترموستات های عرضه شده توسط نمایندگی هانیول اعم از ترموستات دیجیتال و ترموستات آنالوگ، اصل بوده و تنها با یک سال گارانتی به متقاضیان عزیز عرضه می گردد. از آنجایی که ترموستات دیجیتال دارای برد الکتریکی حساس به ولتاژ برق می باشد، لازم است محصول تهیه شده اصل باشد تا متوجه سوختگی برد الکتریکی و از دست رفتن کارایی در مدتی بسیار کوتاه نگردد.

همچنین پیشنهاد می شود در صورت خرید به منظور نصب و راه اندازی ترموستات ها از کارشناسان نصب شرکت که طرف قرار داد بوده و مورد اعتماد این شرکت می باشند استفاده نمایید.

نکته مهم هنگام خرید ترموستات ، اطمینان از اصل بودن آن است. تمامی ترموستات هانیول عرضه شده توسط شرکت دارای کیفیت و اصل بوده حتما” به همراه گارانتی به مشتریان عرضه می گردد. لازم به ذکر است اکیدا” توصیه می شود جهت خرید محصول ، آن را از نمایندگی معتبر و شناخته شده تهیه فرمایید تا بعدا” متضرر نشوید. ترموستات ها ، هم دیجیتال و هم انالوگ دارای برد حساس بوده که در صورت غیر اصل بودن به راحتی و پس از مدتی کارکرد دچار سوختگی می شوند.

جهت مشاهده ترموستات های عرضه شده توسط نمایندگی هانیول و خرید روی لینک زیر کلیک کنید:

ترموستات هانیول

3 پاسخ

  • Abolfazl haribiآوریل 27, 2017 در 10:33 ق.ظ

    سلام حریبی هستم از شرکت نفت دستگاه هیتاچی داریم سه کمپرسوره ۸عدد ترمستاتشون خراب شده میشه این مدل دیجیتال رو بوی این دستگاها نصب کرد ممنون میشم راهنمای کنید

    پاسخ
  • حیدرزادهمی 13, 2017 در 6:37 ق.ظ

    سلام
    من دنبال ترموستات دیجیتال هستم منتهی مدل ترموستات هالو صفحه سبز داره که هیچ تناسبی با طراحی آپارتمان نداره مدل جایگزین با نور صفحه بی رنگ یا روشن تر ندارید ؟
    ترجیحا” قابل برنامه ریزی باشه

    پاسخ

ارسال ديدگاه

لطفا نام خود را وارد كنيد! لطفا آدرس ايميل را صحيح وارد كنيد! لطفا پيام را وارد كنيد!