تصفیه هوا هانیول

تصفیه هوا هانیول مدل Air Touch :

یکی از پر فروش ترین محصولات هانیول ، به خصوص در ایران ، تصفیه هوا هانیول است. این محصول که به دلیل کیفیت کم نظیر ساخت، عملکرد بی نظیر و البته ظاهر زیبای خود مورد استقبال بسیاری از هموطنان عزیز قرار گرفته و در سه مدل با حجم فضای تحت پوشش مختلف عرضه می گردد.

تصفیه هوا هانیول ایرتاچ A5

تصفیه هوا Air Touch A5

شعاع تحت پوشش 30 متر مربع ، صدا 46 دسی بل ، 200 مترمکعب بر ساعت

مشاهده کاتالوگناموجود

تصفیه هوا هانیول ایرتاچ

تصفیه هوا Air touch

شعاع تحت پوشش 42 متر مربع ، صدا 53-23 دسی بل ، 300 مترمکعب بر ساعت

مشاهده کاتالوگناموجود

تصفیه هوا هانیول ایرتاچ P

تصفیه هوا Air Touch P

شعاع تحت پوشش 63 متر مربع ، صدا 55-7.5 دسی بل ، 450 مترمکعب بر ساعت

مشاهده کاتالوگناموجود


دستگاه تصفیه هوا 40 متری یوفو مدل P150

دستگاه تصفیه هوا 40 متری یوفو مدل P150

شعاع تحت پوشش 40 متر مربع ، صدا 42،35 و 55 دسی بل

مشاهده کاتالوگموجود

دستگاه بخور هانیول مدل HH210E

بخور سرد هانیول مدل HH210E

بخور سرد، ظرفیت 5 لیتری، وزن 3 کیلوگرم، 35 وات

مشاهده کاتالوگ

 

امروزه در شهر های بزرگ مشکل آلودگی هوا تقریبا” توسط همه شناخته شده است. منابع آلودگی می تواند منشاء داخلی و خارجی داشته باشد. این مشکل وقتی تشدید می شود که به دلیل تهویه مطبوع نامناسب حتی این آلودگی می تواند تا 10 برابر فضای بیرون نیز افزایش یابد! منشاء آلودگی هوای داخل خانه می تواند دود سیگار، گرد و غبار یا دود ناشی از وسایل گاز سوز داخلی یا خارجی باشد که برای سلامتی ساکنین خانه ( به خصوص فرزندان ، سالمندان یا بیماری های خاص ) مضر است.

محصولات تصفیه هوا هانیول مدل ایر تاچ ( Air touch ) دارای سه مرحله فیلتر تصفیه است. این محصول بدون لبه های تیز ، طراحی مقاوم در برابر افتادن و فیلتر های خارج از دسترس بوده و به همین دلیل کاملا” مناسب منازل دارای بچه با سن پایین می باشد.

فیلتر دستگاه تصفیه هوا هانیول
دستگاه تصفیه هوا هانیول مدل ایرتاچ یکی از محبوب ترین انواع دستگاه تصفیه هوا در سراسر جهان می باشد. از ویژگی های دستگاه های تصفیه هوا هانیول می توان به ساخت با کیفیت و مقاوم ، فیلتر هوشمند ( هنگام نیاز به تعویض فیلتر اختار داده می شود ) ، کنترل لمسی ، نمایشگر وضعیت هوا.

نظر برخی مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند:

من دو هفته هست که این محصول رو خریداری کردم. به این دلیل برند هانیول رو از بین همه برند ها انتخاب کردم که درباره تکنولوژی خوب و کیفیت ساخت بالای محصولات این برند ، قبل از این شنیده بودم. طراحی محصول نسبت به سایر برند ها بهتر بود. من این محصول رو برای پدر و مادرم که سنشون بالا هست خریداری کرده ام. از وقتی که این دستگاه رو در خونه قرار دادم تفاوت قابل ملاحظه ای در خصوص هوای داخل و خارج احساس می کنم به طوری که هوای داخل به نظرم سبک تر هست. خواب پدر و مادرم به نسبت قبل بهتر شده، همینطور برای بقیه ساکنین درد چشم ، حس مریضی ، خستگی و سردرد کم تر شده که به دلیل تصفیه هوا خوب این دستگاه هست. مدت زمانی که طول میکشه تا هوای اتاق رو به حالت تمیز دربیاره کم هست و وزن سبکی داره که به ما اجازه حمل و نقل آسون رو میده. من این محصول رو به همه کسانی که میخوان هوای تمیز تنفس کنند پیشنهاد می کنم.

تغییر وضعیت هوا پس از شروع به کار دستگاه کاملا” مشخص هست. بلافاصله پس از باز کردن جعبه محصول به آسانی قابل استفاده هست و به جرئت می تونم بگم یکی از بهترین دستگاه های تصفیه هوایی هست که تا حالا دیدم. وضعیت خواب دستگاه خیلی خوب هست که هم صدای فن رو کاهش میده و هم نور چراغ ها رو خاموش می کنه فقط باید بعد از بلند شدن یادم باشه از وضعیت خواب بردارم چون با خاموش بودن چراغ و صدای کم فن متوجه نمیشید که دستگاه آیا در حال کار هست یا خیر. در مجموع من که خیلی راضی هستم.