بنر ترموستات گرمایش از کف

ترموستات گرمایش از کف اتاقی :

گرمایش از کف :

جالب است بدانید که در سیستم های گرمایشی متداول، تا 70% گرما نزدیک سقف جمع می شود و نزدیک کف دمای پایین تری داریم. گرما باید در جایی تولید شود که به آن بیشتر نیاز است، یعنی در کف. این سیستم، گردش آب گرم از درون شبکه ای از لوله هایی (معمولاً لوله های 5 لایه ای) که در زیر کف نصب می شود انجام می گیرد و حرارت را به آرامی توزیع می کند.

در سیستم های گرمایشی متداول، تا 70% گرما نزدیک سقف جمع می شود. دقیقا” جایی که به آن نیاز نداریم!

ترومستات گرمایش کف

اطلاعات تماس جهت سفارش یا مشاوره خرید :

تلفن : 88872975-021

به منظور تهویه مطبوع در سیستم گرمایش از کف شبکه لوله تمام کف را پوشش می دهد و بدین ترتیب توزیع حرارت به صورت یکنواخت صورت می گیرد. حداکثر دمای کف در این سیستم 29 درجه سانتی گراد است. آب گرم ورودی از طریق موتور خانه، پیکیج، یا کلکتورهای خورشیدی تأمین، و از طریق کلتکتورهای ویژه توزیع می شود. سیستم گرمایش کف برای کف های مختلف با پوشش های متفاوت از جمله سنگ، سرامیک، پارکت و موکت مناسب است.

البته از آنجایی که خروجی کنترلی سیستم گرمایش از کف با سایر سیستم های گرمایشی متفاوت است، به ترموستات گرمایش از کف خاص و طراحی شده به همین منظور نیازمند است.

تغییرات دما در سیستم های گرمایشی با رادیاتور به خاطر توزیع نامناسب حرارت بسیار زیاد است اما در سیستم با ترموستات گرمایش از کف، حرارت به آرامی به صورت یکنواخت توزیع می شود و با موازنه چهار عامل اصلی راحتی، یعنی دمای محیط، گرمایش تابشی، جریان هوا و رطوبت نسبی، برای انسان احساس مطبوعی فراهم می شود.

سیستم گرمایش از کف یا گرمایش کفی در کشورهای صنعتی به صورت جزئی از معماری مدرن بدل شده است و در حال گسترش است. هیچ سطح داغ یا لبه ی تیزی وجود ندارد و برای بیماری های آلرژیک مانند آسم و بیماری های مفصلی مانند رماتیسم بسیار مناسب است. در مجموع، سیستم گرمایش کفی 30% تا 50% باعث کاهش مصرف انرژی می شود.

ارزش افزوده برای ساختمان: ارزش یک منزل، با میزان آسایشی که برای ساکنین آن فراهم می کند نسبت مستقیم دارد.

سیستم حرارتی گرمایش از کف که انتقال حرارت به صورت تشعشعی (تابشی) سهم زیادی در فرآیند گرمایشی آن دارد.

ترموستات TF428 هانیول
ترموستات TF228 هانیول
ترموستات هوشمند لیریک هانیول
ترموستات هالو هانیول