ترموستات پکیج هانیول

ترموستات پکیج هانیول

ترموستات پکیج وظیفه تنظیم دمای محیط توسط کنترل آب گرم درون لوله ها را که به رادیاتور منتهی می شود، داراست. پکیج وظیفه گرمایش آب گرم منازل ( هم آب گرم مصرفی و هم آب گرم خط لوله رادیاتور ) را دارا می باشد که انواع مختلفی دارد. معمولا” پکیج ها همراه خود، ترموستات ندارند و اگر هم روی پکیج ترموستات باشد، کارایی تنظیم دمای محیط را ندارد چرا که معمولا” دمای محیطی که پکیج درون آن قرار دارد، دمای مورد نظر نبوده و پکیج ممکن است خارج از منزل باشد. آنچه در خصوص ترموستات پکیج مهم است، توانایی فرمان آن به شعله است؛ به همین دلیل بسیاری از ترموستات های مرسوم موجود در بازار به دلیل فرمان به فن (مانند ترموستات فن کویل ) ، پاسخگوی نیاز شما نخواهد بود. ترموستات برای پکیج با توجه به دمای تنظیم شده روی ترموستات فرمان قطع یا وصل یا شعله کم ، شعله متوسط ، شعله زیاد را به پکیج ارسال می کند.

ترموستات T4360

ترموستات پکیج هانیول سری : T4360

فن کویل زمینی – پکیج – عملکرد آنالوگ

مشاهده کاتالوگموجود است

نکات مهم پیش از خرید ترموستات پکیج :

  • در صورت امکان، تولید کننده یا برند پکیج خود را یادداشت کرده و به اطلاع کارشناس فروش برسانید.
  • در صورت اطلاع، تعداد نواحی گرمایشی پکیج خود را به اطلاع کارشناس برسانید.
  • محل قرار گیری پکیج را به کارشناس اطلاع دهید.
  • تعداد ترموستات های مورد نیاز و محل قرار گیری آن را به درستی انتخاب کرده و اگر جهت انتخاب آن به مشاوره فنی نیاز دارید با شرکت تماس بگیرید.
  • در صورت تمایل به تهیه سایر انواع ترموستات هانیول با شرکت تماس بگیرید.

در صورت نیاز به تعمیر ترموستات پکیج خود در صورتی که برند خریداری شده هانیول است با شرکت تماس بگیرید. شرکت با کم ترین قیمت تعمیرات انواع ترموستات پکیج هانیول را برعهده می گیرد.

محصولات هانیول یکی از شناخته شده ترین محصولات در زمینه کنترل دما و حرارت می باشد. هانیول ( Honeywell ) با سال ها تجربه عرضه محصولات با کیفیت ، در سراسر جهان برندی مورد اعتماد است. نمایندگی هانیول این تضمین را به شما می دهد که محصول تهیه شده 100 درصد اصل و با کیفیت واقعی عرضه می گردد و گواه آن نیز یک سال گارانتی همراه محصول می باشد.

در صورت تمایل به مشاهده سایر محصولات هانیول برخی از دسته های پیشنهادی به شرح زیر است :