دستگاه تصفیه هوا یوفو

دستگاه تصفیه هوا 40 متری یوفو مدل P150

  • فضای تحت پوشش
 40 متر مربع
  • فیلتر
 4 عدد ( ذرات جامد، کربن فعال، هپا HEPA )
  • حداکثر صدا
 42،35 و 55 دسیبل
  • وزن
4.7 کیلوگرم
  • رنگ بندی
 سفید، خاکستری
  • سرعت فن
سه دور فن (آرام، متوسط، تند)
  • حالت شب
 دارد

دستگاه تصفیه هوا 40 متری یوفو مدل P150

دستگاه تصفیه هوا 40 متری یوفو مدل P150 ساخت مشترک ایران و ترکیه بوده است و تمامی قطعات آن از ترکیه وارد و در ایران مونتاژ می شود. این دستگاه بسیار با کیفیت از جمله پر فروش ترین دستگاه در چند سال اخیر به دو دلیل بوده است

اولین عامل مجهز به لامپ یو وی بودن این دستگاه است که به همراه فیلتر TiO2 سدی محکم در برابر ویروس، میکروب و باکتری می باشد. که با شدت گرفتن بیماری های ویروسی از جمله ویروس کرونا بسیار موثر عمل می کند. دومین عامل را می توان متراژ بالای این دستگاه تصفیه هوا معرفی کرد. چرا که نه تنها گزینه های کاربردی بالایی دارد بلکه از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است.

دستگاه تصفیه هوا یوفو دارای 6 مرحله فیلتراسیون است که هر کدام را به اختصار در ادامه توضیح خواهیم داد:

  • مرحله اول: پیش فیلتر

این فیلتر در قسمت ورودی دستگاه قرار گرفته و اولین مرحله تصفیه محسوب می شود. جنس این فیلتر شبیه به موکت می ماند و قابل شست و شو می باشد. پیش فیلتر باعث بالاتر رفتن طول عمر فیلتر های بعدی می گردد.

  • مرحله دوم: فیلتر ذرات جامد

این مرحله شامل دو فیلتر ذرات جامد است که وظیفه از بین بردن و گرفتن ذرات جامد با سایز بزرگ را دارد. در نتیجه از وارد شدن ذرات بزرگ به فیلتر هپا جلوگیری می کند و باعث بالا بردن عمر مفید فیلتر هپا می گردد.

  • مرحله سوم: فیلتر هپا

مهم ترین فیلتر در تمامی دستگاه های تصفیه هوا، فیلتر هپا می باشد. چرا که 99.97% از ذرات با سایز بزرگتر از 0.3 میکرون مانند گرد و غبار، باکتری و مواد آلرژی زا را از هوا می گیردو موجب ته نشین شدن آن ها می گردد.

  • مرحله چهارم: فیلتر کربن فعال+فیلتر TiO2

بو، دوده و مولکول های خنثی هوا که از فیلتر هوا عبور کرده اند در این فیلتر گرفته می شوند. فیلتر Tio2 به همراه لامپ یو وی فعال شده و طی واکنش کاتالیزوری که اتفاق می افتد، رادیکال هایی را به وجود می آورند که موجب از بین رفتن بو، ویروس، باکتری و میکروب می شود.

  • مرحله پنجم: لامپ یو وی 

یو وی UVc در واقع اشعه فرابفش ضعیف شده خورشید است که این اشعه با آسیب زدن به بافت و DNA  ارگانیم میکروب، ویروس و باکتری می شود. هم چنین باعث از بین رفتن میکرو ارگانیسم های ته نشین شده در هپا را از بین می برد.

هم چنین این دستگاه مجهز به برد یون ساز منفی است که عاملی موثر برای خنثی کردن آلاینده هایی با بار مثبت می باشد. که امکان خاموش و روشن کردن این آپشن بر بدنه دستگاه وجود دارد.

 قیمت  4,800,000
 هزینه ارسال  رایگان
 گارانتی  دارد
 وضعیت موجودی   موجود است

بر بالای بدنه این دستگاه شش دکمه تعبیه شده است که با فشار دادن هر کدام یکی از امکانات دستگاه فعال می شود.

دکمه اول از سمت راست برای خاموش و روشن کردن به کار برده می شود.

دکمه دوم تایمر دستگاه می باشد که برای تنظیم کردن مدت زمان روشن بودن دستگاه از یک ساعت تا 12 ساعت می باشد.

دکمه سوم که عکس حشرات موذی روی آن وجود دارد، برای روشن کردن هیتر در قسمت محفظه قرص دفع حشرات می باشد. این امکان را هم می توانید به صورت جداگانه روشن کنید و از آن استفاده کنید.

دکمه چهارم که علامت منفی روی آن دارد، جهت کنترل یون ساز منفی به کار برده می شود. این دکمه در سه  مرحله، کم، زیاد و خاموش تنظیم می شود. هم چنین به صورت جداگانه زمانی که دستگاه در برق باشد می توان از این امکان استفاده کرد.

دکمه سوم از سمت راست برای روشن و خاموش کردن لامپ یو وی داخل دستگاه می باشد که به راحتی می توانید آن را خاموش یا روشن کنید.

دکمه  ششم از سمت راست که شکلی مانند فن دارد، برای تنظیم دور فن به کار برده می شود. این دستگاه دارای سه دور فن آهسته، متوسط و سریع می باشد که بهتر است برای تصفیه هوای بهتر، بهتر است از دور فن اهسته استفاده کرد.

علاوه بر این پشت دستگاه یک محفظه برای قرار دادن قرص دفع حشرات است و پکیح حاوی 4 عدد از این قرص می باشد.