تصفیه هوا Air Touch A5

تصفیه هوا Airtouch A5

  • فضای تحت پوشش
 30 متر مربع
  • فیلتر
 3 عدد ( گرد و خاک، کربن فعال، هپا HEPA )
  • حداکثر صدا
 46 دسیبل
  • وزن
 6.5 کیلوگرم
  • فضای تحت پوشش
 30 متر مربع
  • سرعت فن
 دستی و اتوماتیک
  • حالت شب
 دارد

دستگاه تصفیه هوا هانیول Airtouch A5 :

امروزه یکی از مشکلات شهر های بزرگ و صنعتی و همچنین شهر های در معرض ریزگرد ها بدون شک آلودگی هواست. هرچند آلودگی هوا معیار های بسیاری دارد که هم می تواند منشا انسانی و شیمیایی و هم منشا طبیعی داشته باشد. در شهر های صنعتی به دلیل دود آلاینده ها و کارخانه ها آلودگی هوا غالبا” به شکل شیمیایی است. این در حالی است که در شهر های جنوبی کشور منشا آلودگی هوا به شکل غالب توسط ریزگرد های ناشی از وزش باد در بیابان های بدون پوشش گیاهی است.

آلودگی هوا در هر دو حالت مضر و خطرناک است لذا توصیه می شود در چنین شرایطی از دستگاه تصفیه هوا استفاده شود تا حداقل در منزل محل سکونت خود دارای هوای تمیز ، سبک و سالمی باشید. استفاده از دستگاه تصفیه هوا برای خانه های دارای فرزند کوچک و همچنین زنان باردار نیز به دلیل آسیب پذیری توصیه شده است. دستگاه تصفیه هوا airtouch A5 یکی از با کیفیت ترین و بهترین دستگاه های تصفیه هوا در این حوزه است که جهت استفاده در اتاق خواب و فضا های کوچک بسیار مناسب است. این دستگاه برای اتاق به بزرگی 30 متر مربع ایده آل بوده و ظرف مدت 15 دقیقه هوای آن را به حالت کاملا” تمیز در می آورد. همچنین این دستگاه تصفیه هوا به کمک حالت تنظیم سرعت فن و حالت شب ( کم صدا ) این امکان را به شما می دهد در هر وضعیتی حتی هنگام استراحت از هوای تمیز و عاری از آلودگی تنفس کنید.

دستگاه تصفیه هوا هانیول مدل Airtoch A5 دارای سه مرحله تصفیه هوا است که به وسیله 3 نوع فیلتر درون آن صورت می گیرد.

فیلتر هپا ( HEPA ) : این فیلتر یکی از مهم ترین و البته پیچیده ترین فیلتر های قرار گرفته درون دستگاه تصفیه هوا است. عملا” بدون این فیلتر دستگاه تصفیه هوا هیچ کارایی نداشته و کیفیت دستگاه تصفیه هوا نیز بوسیله فناوری آن شرکت در تهیه و ساخت این فیلتر تعریف می شود. این فیلتر ذرات معلق موجود در هوا تا قطر 2.5 میکرون را جذب کرده و از بین می برد.

فیلتر کربن فعال : این فیلتر توانایی جذب ذرات بسیار ریز سمی را داشته و کاربرد آن حذف بو های نامناسب در فضای محیط است.

فیلتر گرد و خاک : این فیلتر از نظر کارایی اهمیت بسیار بالایی به خصوص در شهر های دارای آلودگی هوا ناشی از گرد و خاک و ذرات معلق دارد.

نمایندگی هانیول نظر به استقبال مشتریان عزیز از این محصول با کیفیت ، تنها برای مدتی محدود محصول فوق را با قیمتی استثنایی عرضه می کند.

 قیمت  تماس بگیرید
 هزینه ارسال  رایگان
 گارانتی  دارد
 وضعیت موجودی   ناموجود