honeywell

honeywell-house

کمپانی هانیول ( Honeywell ) جهت برطرف نمودن چالش های بزرگ امروزه جهان همانند انرژی ، امنیت ، بهره وری و شهر نشینی گام برداشته و هدف خود را تولید محصولاتی با کیفیت دارای نرم افزار قدرتمند و فراهم سازی محیط سرشار از آسایش و امنیت در محل کار و خانه شما تعریف نموده است.

امروزه تقریبا” نیمی از درآمد هانیول از محصولات مرتبط با بهینه سازی انرژی، منطبق با هدف این شرکت مبتنی بر داشتن آب و هوای سالم و زندگی امن می باشد چرا که تعهد ما حفظ محیط زیست و نگهداری از آن برای نسل های آینده است.

کمپانی هانیول به عنوان یکی از 100 شرکت برتر ایالات متحده، با فروشی بالغ بر 40 بیلیون دلار در سال 2015 یکی از سود ده ترین کمپانی های این سال لقب گرفته است؛ مشاهده

فن آوری خانه و ساختمان :

هانیول هر آنچه را که برای فراهم نمودن محیطی راحت و امن در منزل و محل سکونت شما مورد نیاز است در اختیار شما قرار می دهد. همین امر سبب شده تا تکنولوژی هانیول را در بیش از 150 میلیون خانه در سراسر جهان مشاهده نمایید. در این میان ترموستات هانیول و تجهیزات کنترلی آن از جایگاه برجسته ای برخوردار می باشند.

محصولات با کیفیت و مواد سازگار با محیط زیست :

از آنجایی که هانیول تهیه محصولات تجدید پذیر و سازگار با محیط زیست را وظیفه و تعهد خود نسبت به نسل های آینده می داند تمامی محصولات از کیفیت و سازگاری بالا برخوردار بوده و دارای استاندارد های جهانی می باشند.

line2

لیست محصولات عرضه شده توسط نمایندگی هانیول :

شیر های دو راهه و سه راهه موتوری 2&3 way Motorized Valves
اکچوئیوتور ها Electrical Actuators
موتور دمپر Damper Actuators
کنترلر ها Temperature & Humidity Controllers
 انواع ترموستات اتاقی و کانالی Thermostats
انواع سنسورها  sensors
 هیومیدستات اتافی و کانالی humidistats
شیر فشار شکن Pressure reducing valves
 شیر ترموستاتیک Thermostatic valves
شیر فن کویل دو و سه راهه موتوری  Motorized Fan Coil valves
سنسور و رله مشعل  Burner Control
تصفیه هوا  Air Purifier
بارکد خوان  Barcode Scanner

نمایندگی هانیول :

با توجه به نیاز هموطنان گرامی به تهیه جنس اصل، نمایندگی هانیول تصمیم به عرضه محصولات این کمپانی معتبر جهانی در ایران گرفته است. از آنجایی که تشخیص جنس اصل از تقلبی توسط شما هم میهنان گرامی دشوار است توصیه می شود تنها اقدام به خرید از نمایندگی هانیول معتبر در ایران نمایید. از مزایای خرید از نمایندگی معتبر اطمینان از تقلبی نبودن جنس و دارا بودن گارانتی است.

همچنین قیمت مناسب و مشتری مداری یکی دیگر از ویژگی های بارز ما می باشد. این شرکت با سال ها تجربه و تخصص در زمینه تهویه مطبوع و همچنین هزاران مشتری وفادار در سراسر ایران آماده دریافت هرگونه درخواست خرید به شکل عمده و یا خرده و همچنین اعطای نمایندگی در شهرستان ها می باشد.

در نمایندگی هانیول هدف ما رضایت شما از تهیه جنس اصل و مرغوب است.

در صورتی که سوالی در رابطه با محصولات عرضه شده و یا نوع نیاز خود دارید می توانید تماس حاصل فرموده و با متخصصین فنی مشورت لازم را به عمل آورید. لازم به ذکر است ارسال محصولات به شکل فوری به سراسر ایران از جمله تهران، مشهد، اصفهان، تبریز شیراز ،کرج و … می باشد.

لیست اقلام برند هانیول که توسط نمایندگی هانیول عرضه می گردد به شرح جدول روبرو می باشد :

نمایندگی هانیول در ایران

نمایندگی هانیول از سال 95 به شکل تخصصی فعالیت خود را در ایران آغاز و البته بیشتر در حوزه تخصصی تجهیزات گرمایش و سرمایشی تهویه مطبوع فعالیت نمود. هدف هانیول در ایران عرضه محصولاتی با کیفیت اصل و قیمت مناسب بدون وجود واسطه های گوناگون به مشتریان و مصرف کننده بوده و به همین جهت همواره در قیمت محصولات دقت مضاعف انجام می دهد. متاسفانه با تشدید تحریم های بین المللی کار برای این مجموعه و برند هانیول در ایران سخت شده اما تاکنون توانسته است بسیاری از نیاز های مشتریان در خصوص محصولات هانیول تامین نماید. امید است بتوانیم از این پس نیز در کنار شما عزیزان به ارائه خدمت بپردازیم.

مزیت های خرید از نمایندگی هانیول :

  • اطمینان از اصل بودن کالای فروخته شده
  • ارائه گارانتی به همراه محصول
  • اطمینان از قیمت مناسب
  • ارائه خدمات نصب و پشتیبانی تحهیزات برای پروژه ها
  • ارائه مشاوره و راهکار های تهویه مطبوع