محصولات هانیول

Honeywell Incorporation

نمودار-تاسیسات-کنترلی

فروش محصولات هانیول اصل

کمپانی هانیول ( Honeywell ) جهت برطرف کردن چالش های بزرگ جهان مانند انرژی ، امنیت ، بهره وری و شهر نشینی گام برداشته و هدف خود را عرضه و فروش محصولات با کیفیت دارای ساختار قابل اتکا و قوی جهت فراهم نمودن محیطی سرشار از آسایش و امنیت در محل کار و خانه شما تعریف نموده است. امروزه تقریبا” نیمی از درآمد این کمپانی از فروش محصولات هانیول مرتبط با بهینه سازی انرژی و تهویه مطبوع ، منطبق با هدف این شرکت مبتنی بر داشتن آب و هوایی سالم و زندگی امن می باشد چرا که تعهد ما حفظ محیط زیست و پاسداری از آن برای نسل های آتی است.
از آنجایی که فروش محصولات هانیول در ایران گاها” تحت نام تقلبی و به نام جنس اصل صورت می گیرد، این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است که محصولی اصل با گارانتی تهیه فرمایید.
فروش محصولات هانیول عرضه شده توسط این نمایندگی فعلا” تنها در خصوص تاسیسات تهویه مطبوع است، هرچند در صورت داشتن سفارش می توانید با شرکت تماس حاصل فرموده و با واحد بازرگانی مشاوره نمایید.

لازم به ذکر است محصولات هانیول عرضه شده توسط نمایندگی هانیول از جهت اصل بودن کاملا” تضمین شده بوده و دارای گارانتی پس از فروش و بازگشت وجه در صورت نارضایتی مشتری می باشد چرا که شعار ما رضایت شما از تهیه جنس اصل و مرغوب است.


فروش شیر سه راهه هانیول

شیر سه راهه دو راهه

مشاهده

فروش موتور دمپر هانیول

موتور دمپر

مشاهده

فروش سرو موتور هانیول

سرو موتور

مشاهده


فروش شیر موتوری هانیول

موتور شیر

مشاهده

فروش کنترلر هانیول

کنترلر

مشاهده

فروش شیر ترموستاتیک هانیول

شیر ترموستاتیک

مشاهده

فروش شیر فن کویل هانیول

شیر فن کویلی

مشاهده


فروش سنسور دما هانیول

سنسور دما و رطوبت

مشاهده

شیر فشار شکن هانیول

شیر فشار شکن

مشاهده

پرشر سوئیچ هانیول

سوئیچ فشار ( پرشر سوئیچ )

مشاهده

شیر بالانسینگ

شیر بالانسینگ

مشاهده

بارکد خوان هانیول

دریچه توزیع هوا