تصفیه آب هانیول

تصفیه آب هانیول :

لیست انواع تصفیه آب هانیول به شرح زیر؛ به منظور اطلاع از گارانتی و اطلاعات فنی بیشتر محصولات هانیول با دفتر شرکت تماس حاصل فرمایید.

تصفیه آب هانیول kalteccool

تصفیه آب هانیول Kalteccool

تصفیه آب سرد فشار اسمی PN10 ولتاژ 230 ولت

مشاهده کاتالوگ

تصفیه آب هانیول kaltecsoft

تصفیه آب هانیول Kaltecsoft

تصفیه آب سرد فشار اسمی PN10 تکنولوژی تبادل یونی

مشاهده کاتالوگ

بی گمان یکی از اصلی ترین شاخص های زندگی ما آبی است که می آشامیم است. جالب است بدانید 90 درصد از بدن انسان را آب تشکیل داده است.

روشی که هم اکنون دستگاه های تصفیه آب عمل میکنند روش اسمز معکوس گفته می شود. به سیستم اسمز معکوس اصطلاحا آب شیرین کن هم می گویند و گاهی اوقات بصورت مخفف RO نیز گفته می شود، در سراسر جهان رو به گسترش است تا منابع آب شور که بیشترین حجم کره زمین را تشکیل می دهند را به آب آشامیدنی تبدیل کرد. آب آشامیدنی بسیاری از کشورهای حاشیه خلیج فارس از طریق فرآیند اسمز معکوس تهیه می شود.

در این روش آب تحت فشار بالا پس از رد شدن از سه فیلتر وارد مرحله چهارم و اصلی روند تصفیه آب می‌شود که به آن ممبران (Membrane) میگویند. در این مرحله آب تحت فشار از خارج فیلتر ممبران به داخل پمپ شده و آب تصفیه شده از درونی ترین لایه آن خارج می شود و به مرحله های بعدی منتقل می شود.

دستگاه تصفیه آب بوسیله فیلتر های فیزیکی یا به روش بایولوژیکی ناخالصی های موجود در آب ناسالم را از آن خارج می کند. انواع مختلف فیلتر برای دستگاه تصفیه آب وجود دارد که بسته به نوع استفاده از آن و شرایط آب مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه تصفیه آب هانیول Honeywell یکی از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های تصفیه آب جهان می باشد که مناسب جهت استفاده منازل مسکونی و جهت استفاده آب سرد است.

احتمالا” مایل به بازدید از محصولات زیر می باشید :