دمپر دود و حریق | دمپر اگزاست یا مکش دود پارکینگ :

این دمپر دارای دو پره بوده و ضخامت آن طبق استاندارد ، 1.5 میلیمتر است. مابین پره های دمپر نوار سلیکونی مقاوم در برابر آتش قرار داشته و فنر استیل هوابند در طرفین پره ها از مزیت های آن است. در ساخت این دمپر تمامی نکات ایمنی و قابل قبول توسط استاندارد آتشنشانی رعایت شده لذا از جهت تاییدیه این محصول پس از ساخت توسط آتشنشانی می توان خاطر جمع بود.
لازم به ذکر است عملکرد دمپر دود و حریق توسط موتور دمپر مناسب آن ( بدون فنر برگشت با قدرت بالا و مناسب سطح مقطع دمپر ) صورت می گیرد. در نهایت باید گفت هم دمپر و هم موتور دمپر عرضه شده توسط شرکت از نظر قیمت کاملا” رقابتی و پایین بوده و همچنین تاییدیه آن توسط آتشنشانی جهت پایان کار تضمین شده است.

توصیه می شود پیش از تهیه دمپر دود و حریق یا موتور دمپر آن حتما” جهت مشاوره خرید و لیست قیمت تمام شده پروژه با شرکت تماس گرفته و با مشاورین متخصص شرکت در این خصوص مشورت نمایید.

الزام آتشنشانی – سیستم تهویه پارکینگ :

آنجایی که بنا به الزام رعایت اصول تعبیه دریچه و دمپر هوای رفت و برگشت پارکینگ توسط آتشنشانی ، تمامی کارفرمایان ملزم به تهیه محصولات متناسب با این آیین نامه هستند ، نمایندگی هانیول اقدام به عرضه دریچه و دمپر و همچنین موتور دمپر متناسب با آن نموده است. محصولات دمپر ، موتور دمپر و دریچه های پیشنهادی توسط این شرکت 100 درصد مورد تایید آتشنشانی بوده و گواه این موضوع تعداد پروژه هایی است که تاکنون با این شرکت به پایان رسیده است. از این جهت شرکت ضمانت نامه تایید نیز ارائه می دهد.

ویژگی ها

کاربرد : استفاده جهت جریان مکش اگزاست درون پارکینگ ها

رنگ : بدون رنگ

محل نصب : داخل سیستم کانال

جهت تهیه موتور های دمپر روی تصویر روبرو کلیک کنید.

محصولات مرتبط :