ترموستات فن کویل

ترموستات فن کویل سقفی و زمینی :

ترموستات فن کویل در انواع دیجیتال و آنالوگ ، به منظور کنترل دما در سیستم های گرمایش و سرمایش ( تهویه مطبوع ) به کار گرفته می شوند. انواع سیستم های سرمایش و گرمایش قابل پشتیبانی توسط ترموستات هانیول شامل فن کویل سقفی ، فن کوئل زمینی ، پکیج ، داکت اسپلیت و سیستم های گرمایش از کف می باشند. با توجه به تغییر فصل و نیاز مشتری، ترموستات فن کویل مورد نظر باید قابلیت پاسخگویی به تغییر فصل را دارا باشد ( به شکل اتوماتیک یا دستی ). اکثر ترموستات های هانیول عرضه شده توسط شرکت دو فصل می باشند.

عملکرد : کویل در سیستم فن کویل آب سرد یا گرم از واحد هواساز دریافت می کند و این آب ، گرما به هوا اضافه کرده یا از آن حذف می کند. فن کویل ها می توانند خود دارای ترموستات داخلی بوده و یا به شکل بهینه تر توسط ترموستات اتاقی کنترل شوند؛ ( یا توسط سیستم کنترل انرژی ساختمان BMS ). در این حالت ترموستات فن کویل با توجه به دما، به فن هواساز دستور می دهد که روشن، خاموش یا سرعت دور آن تغییر کند.

در ایران معمولاً ترموستات فن کویل به منظور قطع و وصل فن مورد استفاده قرار میگیرد و کاری با شیر برقی ندارد. این به این معناست که با رسیدن دمای اتاق به دمای تنظیم شده، فن خاموش گردیده و با پایین آمدن آن دوباره روشن می شود.

بهترین ترموستات فن کویل کدام است؟

بین محصولات موجود در بازار ایران، ترموستات های عرضه شده توسط مجموعه هانیول از پرطرفدارترین و با کیفیت ترین محصولات بازار هستند. علت این امر نیز کیفیت بالا، خدمات مناسب و قیمت مقرون به صرفه است. بهترین ترموستات فن کویل عرضه شده توسط این مجموعه ( البته در ایران و متناسب با سیستم های تهویه مطبوع آن ) ترموستات دیجیتال T6373-D هانیول است. این محصول با توجه به دو فصله بودن، قیمت مقرون به صرفه و ظاهر زیبا، مورد توجه بسیاری از متقاضیان است.
مشاهده محصول
ترموستات فن کویل T6373-D

نکات مهم در خصوص انتخاب ترموستات فن کویل :

  • در صورت امکان از برند فن کویل خود، پیش از تماس با شرکت اطلاع پیدا کنید.
  • برق ورودی به ترموستات را اندازه گیری کنید ( 24 ولت یا 220 ولت شهری )
  • اگر خانه در حال ساخت است و میخواهید بدانید که آیا نیاز به تعبیه باکس درون دیوار وجود دارد یا خیر این موضوع را مد لحاظ قرار دهید که ترموستات فن کویل به شکل توکار ( دارای باکس ) نسبت به ترموستات روکار ( بدون باکس ) هم دارای تنوع بیشتر و هم در خصوص قیمت پایین تر است ( برای نوع دیجیتال )
  • قابلیت تغییر دور فن : اگر ترموستات شما دیجیتال باشد قابلیت دور فن اتومات برای شما ممکن است اما برای نوع آنالوگ باید حتما” دور فن به شکل دستی انتخاب شود ( 3 دور فن کم ، متوسط و زیاد ) البته لازم به ذکر است نوع دیجیتال نیز قابلیت تنظیم دور فن دستی را داراست.
  • ترموستات فن کویل زمینی با ترموستات فن کویل سقفی تفاوت دارد ( به دلیل تفاوت در ساختار فن کویل و تعداد کنتاکت های مورد نیاز )
  • حتماً نصب ترموستات فن کویل توسط تکنسین ماهر صورت گرفته و نقشه سیم کشی آن نیز مطالعه شود.

لازم به ذکر است تنها محصولات ترموستات فن کویل که توسط این سایت خریداری شده باشند ، 1 سال گارانتی معتبر این شرکت با امکان بازگشت وجه یا تعویض را دارا خواهند بود.

در این برگه انواع ترموستات فن کویل سقفی و زمینی معرفی می گردد.

ترموستات فن کویل سقفی :

ترموستات T6373 فن کویل سقفی

ترموستات T6373 :

ترموستات فن کویل آنالوگ ، روکار ، سقفی و زمینی

مشاهده

ترموستات T6373-D

ترموستات T6373D:

ترموستات فن کویل دیجیتال ، روکار ، دوفصل

مشاهده

ترموستات T6861 فن کویل سقفی

ترموستات T6861 :

ترموستات فن کویل دیجیتال ، توکار ، سقفی و زمینی

مشاهده

ترموستات TF428 فن کویل سقفی

ترموستات TF428 :

ترموستات فن کویل دیجیتال ، توکار ، سقفی

مشاهده

ترموستات فن کویل زمینی :

ترموستات T6373 فن کویل سقفی

ترموستات T6373 :

ترموستات فن کویل آنالوگ ، روکار ، سقفی و زمینی

مشاهده

ترموستات T4360 فن کویل سقفی

ترموستات T4360 :

ترموستات فن کویل آنالوگ ، روکار ، زمینی

مشاهده

ترموستات T6861 فن کویل سقفی

ترموستات T6861 :

ترموستات فن کویل دیجیتال ، توکار ، سقفی و زمینی

مشاهده

چند پیشنهاد در خصوص خرید ترموستات فن کویل :

  • در صورت امکان ترموستات دیجیتال تهیه کنید. ( امکانات ترموستات دیجیتال بسیار بیشتر از ترموستات آنالوگ بوده و از نظر ظاهری نیز روی دیوار شما شکیل تر است )
  • اگر مطمئن نیستید چه رنگی در ترکیب با دیوار و وسایل شما بهتر است از رنگ های خنثی مانند سفید خریداری کنید.
  • از فروشنده حتما” گارانتی بخواهید و همچنین درخواست کنید روی فاکتور خرید مدت آن قید شود.
  • ترموستات را در جای مناسب نصب کنید ( در ارتفاع 1.5 متری ، به دور از جریان مستقیم باد ، پنجره ، در و … )
  • ترموستات اصل تهیه کنید ( مقاله تشخیص ترموستات اصل از تقلبی هانیول )

لیست محصولات بالا تنها بخشی از انواع ترموستات های عرضه شده توسط نمایندگی هانیول است. جهت مشاهده سایر محصولات هانیول روی لینک کلیک کنید. لازم به ذکر است ، تنها محصولات ترموستات فن کویل سقفی و ترموستات فن کویل زمینی در بالا نمایش داده شده است. در صورت تمایل به تهیه ترموستات گرمایش از کف ، ترموستات داکت اسپلیت یا ترموستات پکیج می توانید از صفحات مربوطه بازدید نموده یا جهت راهنمایی بیشتر در خصوص خرید با شرکت تماس حاصل فرمایید.

قیمت ترموستات فن کویل :

در خصوص قیمت، باید گفت ترموستات هانیول در بین برند های مشابه خارجی مانند زیمنس یا تبن ، از قیمت به مراتب پایین تری برخوردار است؛ هرچند اگر با محصولات ایرانی یا چینی مقایسه شود، قیمت آن بالاتر است. این موضوع را باید در نظر داشت که اگر به دنبال محصولی با طول عمر بالا ، کیفیت مناسب و ظاهری زیبا هستید، محصولات هانیول از رتبه بهتری برخوردارند و شاید بتوان گفت با یکبار هزینه، شما را تا مدت زمان بسیار طولانی از جهت هزینه دوباره بی نیاز می سازند. جهت کسب اطلاع از قیمت ترموستات فن کویل هانیول با مجموعه تماس بگیرید.

نکته : آیا می دانستید ترموستات فن کویل تنها 5% هزینه سیستم تهویه شما را شامل می شود؟ پس بهتر است محصولی تهیه کنید که هم عمر خوبی داشته و هم به سیستم تهویه شما آسیب نزند !

همچنین در سال های اخیر مشاهده شده است عده ای سود جو با سوء استفاده از نام برند هانیول اقدام به عرضه محصولات کاملا” بی کیفیت نموده اند که همانطور که پیداست طول عمر این محصولات گاها” به چند هفته هم نمی رسد. جهت شفاف سازی و افزایش اطلاعات مشتریان و خریداران عزیز مقاله تشخیص ترموستات اصل را مطالعه نمایید.احتمالا” مایل به بازدید از محصولات زیر می باشید :